fredag den 18. februar 2011

LOVE Århus


Der var engang - dengang
Jeg har altid elsket at gå mig en tur i latinerkvarteret i Århus. Inde i en lille baggård ligger *dengang*, den hyggeligste og bedste 2'nd hand butik jeg har været i. Den har lige præcis den gode blanding af mormor, retro og 'unika-item' som jeg godt kan lide. Der er et stort udvalg af alt til både ham, hende, børn og indretning. Tingene er i god kvalitet og er særligt udvalgt til butikken. Tøjet bliver hentet i Amsterdam, hvor det bedste bliver hentet hjem til hylderne. Der kommer dagligt nye varer og lageret bugner altid, så man kan altid spørge, hvis der er noget særligt man leder efter og ikke lige kan finde det i butikken. Der er en god service og venlig betjening. Så hvis turen går til Århus, så synes jeg at dengang er et besøg værd, om ikke andet så for at få en indsprøjtning nostalgi. 




Butikken:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar