lørdag den 28. maj 2011

Blomster i flor


Jeg er vild med det farverige og blomstrede og kan ikke få nok af det i øjeblikket. Uanset om det er til hjemmet eller i garderoben, synes jeg det giver et friskt look. Det behøver ikke at blive for tuttenuttet, det kommer helt an på, hvad det mikses med, og hvor stærke farver man vælger. 

Chris Benz - SS2011
Chris Benz - SS2011 
Chris Benz - SS2011
Kolonihaven har ikke kun budt på arbejde indendøre, men også udenfor har vi haft travlt. Aldrig har jeg troet, at jeg skulle elske havelivet som jeg gør. Jeg kan slet ikke stoppe med at grave, plante, klippe og indrette. Det er ikke bare mine fingre, der er blevet grønne men bestemt også mine knæ og de bøger jeg henter med hjem fra boghandleren.

Dahlia/Georgine fra kolonihaven
Hvis man ikke er til grønne fingre eller "bukseknæ", men gerne vil iføre sig det grønne, byder moden også på massere af blomster og knald på farverne. Jeg er vild med de mange sammensætninger af blomster og 60'er stilen både når det gælder mode og indretning.

Designeren Chris Benz kan også lide det frodige denne sommer. Der er massere af farver, mønstre og blomster. Selv i håret bliver blomster båret i ren Frida Kahlo stil.


Blomster hos Chris Benz - SS2011

Chris Benz - SS2011
Frida Kahlo
Blomster fra top til tå hos D&G i årets sommerkollektion.




Med puder i libertystof kan man nemt få sig lidt blomster i sit hjem. For et mere vovet blomsterflor i indretningen, kan et blomstertapet være rigtig flot og skabe en masse blomster power.




Kan købes for 350,- - www.liebeshop.dk









Ingen kommentarer:

Send en kommentar