tirsdag den 9. november 2010

ORANGE is the new black - foråret 2011.



Farven kan være svær at bære, men med de rigtige items som en flot statement - halskæde, et råt bælte eller en mørk jakke synes jeg, det kommer til at virke råt, stærkt og moderne. Hvis man vælger den helt stærke orange, får det samme "powereffekt" som den tidligere sæsons "power-house pink", men med en lidt mere rå, dristig og funky effekt. Jeg er hooked.    
Tendenser indenfor mode og design følger, præger og påvirker hinanden. Det kommende forårs stærke mode-farve-tendens i har også inspireret bilfabrikanter. Således lancerer Corvette i 2011 “Orange - Corvette Z06 Carbon Edition”.

Indenfor boliginteriør gør 70’ernes varme farve også et comeback. Så ligesom da jeg troede, at jeg havde fået nok af brunt og orange, efter at havet boet i det fra top til tå i mit barndoms børneværelse, falder jeg for en brun pude fra marimekko og en orange skål fra Palet-serien fra Holmegaard.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar